CAP DE SETMANA DEL 21-22 DE JUNY I 24 DE JUNY

.
Nou cap de setmana amb el triatló com a protagonista on 6 dels nostres socis hi estàven presents. Torn per al triatló de llarga distància dels Monegros. Dissabte, la Eli realitzava la distància sprint millorant els seus registres i agafant "el gustillo" a la distància i diumenge les distàncies eren 1800 mts nedant, 72 km en bici i 14 km corrent eren les distàncies a superar. Antonio Morilla, Alejandro Asensio, Chechu Muñoz, Fernando Figuera i Juanma Hernández viatjàven sabent que les coses no serien fàcils, però el resultat va ser boníssim per part de tots els integrants de l'equip amb moltes "traves" a superar, però bl'objectiu complert. Destacar el resultat de l'Alejandro fent la posició 33 i 6ª posició en categoria de veterans en un triatlo realment dur. ENHORABONA A TOTS ELLS!!!
Per altra banda, la nostra runner incansable Raquel, aprofitava el dia de festa de Sant Joan per a fer el Trail de Montblanc i superant-lo amb molt bona nota quedant la 4ª classificada en noies i la 1ª en la seva categoria. ENHORABONA!!!
I per últim, l'Oriol es "desfogava" per la cursa de muntanya de Vallmar. Enhorabona!!!
Propera parada triatlètica - TRIATLÓ DEL PONT DE SUERT I IRONMAN  MONEGROS


VALLMAR'14  

Competir havent treballat 12h el dia abans no és una bona idea, estava KO però allí estava a la Vallmar (Vallès-Maresme) 3ra edició. Cursa de muntanya que uneix la ciutat de Granollers i Mataró i transcorre pel parc de la serralada del litoral i corona el coll de Cellecs i el castell de Burriac. 28 km per muntanya amb un desnivell acomulat de 1.800m. 

No menysprear les curses d'aquí baix, jo quan estava allí dalt pensava que les curses de "muntanya" d'aquí, si se'ls hi podia dir així, eren una broma, però.... ojo! Veniu i ja m'ho direu! Vaia trenca cames, no són les muntanyes de la Ribagorça però deu n'hi do el durillo que va ser.  Una cursa molt ràpida que el 1r va volar. Quan duia 30 min ja vaig veure que la cosa no aniria bé, a la hora veig que tothom m'avança i no puc tirar més. O sigui que m'ho prenc amb molta calma i paro als avituallaments a menjar i beure com cal. Per sort no va fer la calor que havien pronosticat i es podia córrer bé. 100% corriols, trialeres, pistes forestals i corriols i més corriols!  Arribada a la platja de Mataró amb cervesa, butifarra i banyet ! 

Al final posició 107 de 351 amb un temps de 3:02:52



 
Triatlón LD San Juan de Flumen (Monegrosman series)
22 de Juny de 2014
 
Crònica cedida per l'Antonio Morilla:
No totes les curses surten com un planeja, a vegades hi ha petits detalls que en el seu moment creus que son insignificants i després te n’adones que han marcat el resultat final. Suposo que quan mes llarga es la distància, mes es paguen segons quines coses, i si a sobre hi afegim que debutava en una distancia d’aquest tipus, puc estar content d’haver-la acabat dignament. Aquesta es la conclusió que he tret d’aquesta cursa i que de ben segur farà que en pròximes cometi altres errades, però no les mateixes...
Doncs be, després d’haver començat per el final, anem a explicar a que ve degut aquesta conclusió...
Com a preparació de les dues curses triatletiques que tinc marcades al calendari (Tri de Pont i Half Sailfish de Berga), ens dirigim amb l’amic Alex cap a San Juan de Flumen, on ens disposem a patir per superar 1800m de natació, 72 km de ciclisme sense drafting y 14 km de run. Ens em llevat d’hora i a les 5:30 ja estem en camí, a les 7:30, després d’alguna petita volta de més, arribem a San Juan, on trobem a Chechu i Eli. Eli va córrer el dia abans la distància Sprint. Preparem tot el material, deixem les coses per córrer a la T2, agafem la bici i cap a la T1 a fer cua per entrar a boxes. Allí trobem a Fer, Juanma i Jose Manuel (un amic que ja vam conèixer a Cambrils).
Aquest cop, la temperatura de l’aigua no permet la utilització de neoprè. Després de col·locar-nos en fila per numero de dorsal, desfilem cap a la sortida. Un cop allí em col·loco a les primeres posicions amb Alex, ja que no localitzo a Fer. Com sempre, donen la sortida sense avisar i estampida cap a l’aigua. Els primers metres són una bogeria, cops per tot arreu, agafades a la cama (que em fa perdre el chip), en definitiva un guerra que es calma als pocs metres. El recorregut consta de dues voltes al pantà, sortint al final de la 1a. Finalment surto de l’aigua en 31 min, força bé per nedar sense neoprè. Aviso als jutges que m’han trencat el chip i em van registrant des de llavors els temps manualment. A l’arribar al box em trobo a Fer (m’ha tornat a guanyar en la natació per poc), ell marxa mentre jo m’acabo de preparar per agafar la bici.
Comencem el sector de ciclisme... 72 km sense drafting en un circuït de 3 voltes. Només sortir es complicat trobar la posició, has de deixar distància amb el de davant o avançar-lo, però hi ha molta gent, així que començo fort per veure si trobo un lloc on pugui agafar el meu ritme sense haver d’estar pendent de deixar distàncies (hi ha molts jutges que vetllen per que es compleixi la norma en quan a distàncies entre ciclistes, cosa destacable i que s’agraeix). Al poc de sortir avanço a Fer i continuo apretant fins trobar una posició còmoda. El circuit comença amb un sector ràpid amb alguna forta baixada, continua amb una part plana que poc a poc canvia per començar a pujar, un altre petit tram de baixada y després una forta pujada a la final de la qual trobem el punt d’avituallament on hi ha beguda, barretes, gels i plàtans. Finalment trobem un tram molt ràpid fins a acabar la volta. Contínuament vaig avançant i em van avançant corredors, però em dona la sensació de que vaig guanyant posicions. Finalitzo la 1a volta amb una mitja de 35km/h. La segona baixo una mica el ritme ja que encara queda estona i no vull pecar de notar-me massa be i després acabar-ho pagant. Quan estic a punt d’acabar la 2a volta m’acabo el 1r bidó de beguda que porto a la bici, així que al passar per San Juan el llenço on està Eli i enceto el 2n que portava.  Dono un glop i no se que c...ons faig que al moment de deixar-lo al portabotellins em cau al terra. Per un moment penso en parar a agafar-lo, però finalment, com que es un botellin fet pols i hi ha avituallament decideixo continuar per no perdre el ritme. Continuo a bon ritme fins a encarar la pujada que hi havia un km abans de l’avituallament, pujo a plat però sense exprimir-me, ja que he decidit que a l’avituallament afluixaré per agafar un botellin i hidratarme, arribo a l’avituallament i... Sorpresa!!! No els hi queda ni una gota de beguda, només plàtans, gels i barretes. Porto mes de 30 min sense beure gens, fa molta calor i encara em falten 6 km fins a la T2...
Fins aquí porto una bona cursa, unes 2h45min a falta de 14km de cursa a peu, si corro a 5 min/km baixaré de les 4h penso per mi... Se que soc capaç de fer-ho, així que em mentalitzo per agafar aquest ritme fins al final.
Començo a córrer amb molt bones sensacions, les cames sembla que no paguen el canvi de la bici al córrer i em resulta fàcil mantindré el ritme per sota de 5... Tram pla per dins el poble, sortim per un camí de terra cap a fora del poble i comencem una baixada llarga on sense voler el ritme puja fins als 4’20. Després arriba un altre tros pla, gir a la dreta i encarem una petita pujada cap a una granja. En aquest moment de cop em noto buit de forces i mig marejat. No entenc res, fa 2 min estava molt bé i ara no tiro i no es per cap dolor muscular ni per cardio ni res semblant, simplement el cos no té forces. Arribo a una dutxa que tenen preparada al costat de la granja, em refresco be i intento continuar trotant, però per desgracia meva arriba un tros de pujada semblant a la famosa del Baliera. Toca caminar una mica fins arribar a l’avituallament que hi ha just al final de la pujada. Paro, bec aigua i em refresco. Ara toca un tros pla, però ple de mosquits fins a tornar a entrar al poble. Poso el modo supervivència... acabar com sigui.
Al començar la 2a volta veig que Fer està a punt d’agafar-me i com continuo sense tirar decideixo fer una petita parada perquè m’agafi (he de dir que tot i que no hagués fet la parada, Fer m’hauria agafat als pocs metres) i així tenir companyia durant l’ultima volta, a veure si d’aquesta manera puc intentar aguantar un ritme una mica constant. Avituallament només sortir del poble i veiem a Alex que ja encara els últims metres a meta molt per sota de les 4h!!!! Es una béstia!!!
Intento seguir el ritme de Fer, però durant la baixada llarga veig que no tiro, i tot i que ell s’ofereix a anar amb mi, li dic que continuï al seu ritme, que jo aniré fent. Gir a la dreta, dutxa a la granja, pujada caminant i parada a l’avituallament, aquí em refresco altre cop i torno a intentar córrer. Sembla que el poder haver begut durant el tram de córrer fa que poc a poc se’m passi el globo que porto, així que em motivo per intentar passar algun que altre corredor que també havia petat i que els que venen per darrere no m’agafin. Metre a metre vaig fent fins arribar a meta. Finalment 4h 13min. Un bon temps per debutar en la distància, però amb l’espineta de veure que soc capaç de baixar de 4h.
Conclusió: Un altre dia pararé a agafar el bidó de beguda, i mes si fa la calor que feia i estàs als Monegros!!!
Destacar que el company Fer s’ha tret l’espineta de la repassada que li vaig donar a Cambrils i així m’ho va recordar durant la post cursa.... FER, NOS VEMOS EN EL TRI DE PONT!!!!
Felicitar a Alex per la gran cursa, a Fer que el tio sembla que no però dona guerra, a Chechu per saber patir com ningú, a Eli per el carreron del dia abans, a Juan Manuel, que tot i no ser del club ja comença a formar part de la colla i corre que se les pela i per últim donar molta força a Juanma, que en pocs dies farà el seu debut en Ironman. Sort company!!!
També destacar el bon tracte i ànims de tots els voluntaris, bona organització, preus ajustats, bona paella... vamos, un 10 per a l’organització!!! Resaltar que en les curses que he disputat per les terres aragoneses sempre ha estat així.
 
 
 
Distància Sprint
Posició
Nom
Temps total
Natació
Ciclisme
Run
18
Eli Sala
1:36:37
16:24
58:00
22:12
Llarga Distància
Posició
Nom
Temps total
Natació
Ciclisme
Run
33
Alejandro Asensio
3:38:30
--
--
--
155
Fernando Figuera
4:09:52
30:32
2:25:15
1:14:04
166
Antonio Morilla
4:13:45
32:25
2:17:34
1:23:46
214
Juanma Hernández
4:40:00
39:06
2:33:38
1:27:15
215
Chechu Muñoz
4:40:01
34:02
2:32:02
1:33:57
 
 
TRAIL DE MONTBLANC
Crònica cedida per la Raquel:
Un cap de setmana de treball i això significa no concursar, veig als meus companys del club com s'estan preparant per la dura triatló dels Monegros i això em fa venir moltes ganes de fer alguna cursa, veig que fan una trail a Montblanc per Sant Joan, significa no fer revetlla però poden més les ganes de córrer que de festa, cosa que em comença a preocupar jeje!!

És el dia de la revetlla i resulta que la foguera la fan davant de casa, prefereixo no sortir per evitar fer tard, els de la colla m'animen a sortir però jo em mantenc ferma a la meva decisió i vaig a dormir, bé molt tard ja què han decidit no deixar-me dormir i s'han dedicat ha tirar petards quasi tota la nit davant de casa, les meves amenaces no han servit per res jeje!

Sona el despertador i cap a Montblanc amb molta son!! quan arribo vaig a buscar dorsal i a fer el cafè que és sagrat! m'entres estic prenent el cafè se m'acudeix de mirar la web de la cursa, ostres que sortim a les 9h i jo convençuda que era a les 10h! au a córrer ja que són les 8:40h, vaig cap al cotxe a canviar-me i l'escalfament doncs del cotxe a la sortida de la cursa!

Donen el tret de sortida, la gent comença a un bon ritme, em situo pels del davant, tinc una noia al davant i la faig servir de llebre, els primers 5km són un trenca cames, tot pujades i baixades, vaig mantenint bon ritme i hem trobo força bé!

Baixem una fort desnivell, ja em faig a la idea que després tocarà pujar-ho així que aprofito per relaxar braços, baixo bastant ràpid i un senyor em diu que afluixi i reservi forces, que després vé una pujada de 5km molt dura! ufff que patiré!!

Afirmativament comencem a pujar per un camí esfaltat que no s'acaba mai, no fa sol però fa molta exofegor, em tiro l'aigua dels avituallaments a sobre però no és gents agraïda ja què és calenta! continuo pujant i a pocs km de la meta em passa una noia, ara vaig la 4a, no la perdo de vista i penso en que ja l'avançaré a l'esprint final, cosa que no arriba ja que arribem a un corriol tot pit amunt i quan arribo al cim allí està la meta! llàstima de plantejament però bé, de totes maneres he rascat trofeu a la 1a classificada en la meva categoria!!

No hay comentarios: