CAP DE SETMANA 28-29 DE JUNY

.
Un altre cap de setmana on, mentre l'Anna i jo baixàvem "a tota pastilla" a Lleida per viure el naixement del Pol en un veritable Ironman de 15h, part dels nostres socis complien amb els seus esdeveniments i reptes particulars.
L'Uri feia un cap de setmana 100% esportiu amb cursa dissabte tarda-nit i mitja marató diumenge matí. Un veritable ATLETA! Primer dia amb males sensacions per millorar-les al dia següent. Enhorabona Uri!
Per altra banda, la Raki tornava al podi en el Trail de Castelldans tot i perdre's durant 2 km del recorregut. Gran millora de la Raki que no para d'acumular podis!!! Enhorabona!
 
 
TRAIL DE CASTELLDANS
 
 
Crònica cedida per la Raki:
 
Solament fa 4 dies que vaig fer una cursa i tornar-n'he ha fer un altra amb tant poc temps de descans, doncs no estava recuperada ni motivada però era el debut de la meva germana i em feia il·lusió fer-la!

Arribem amb temps al lloc i anem a fer un cafè i parlar de la cursa, al ser la seva 1a cursa doncs li dono algun consell que crec que li pot anar bé! ella farà la de 6km i jo com no la trail que 6km se'm queden massa curts jeje!

Els de la trail sortim 30' abans així que em perdré l'arribada de ma germana! llàstima!

Donen el tret de sortida i surto a molt bon ritme, fa molta calor i aguantar el ritme és fa dur! em situo la 1a de noies però al 1r km ja m'avança una noia, em mantinc a uns 100m al seu darrere i vaig aguantant!

El recorregut és molt xulo, passem per corriols molt divertits. Ara toca pujar un desnivell positiu, el més dur de tota la cursa, es fa impossible fer-lo corrent així que toca caminar. Quan arribo al cim he perdut la noia de vista, decideixo apretar ha veure si la puc agafar. Baixem per una trialera i baixo molt ràpid, el de davant em cedeix el pas, mala decisió jeje!! perquè no veix les creus que han pintat a terra amb esprai i ens sortim de l'itinerari! sort que un noi ens crida que ens estem equivocant, però desafortunadament ens dóna mal les indicacions i tirem direcció oposada, ja ens donem compte que anem malament i decidim girar i tornar per on em tornat!

Aquest fet em fa enrabiar molt i quasi em fa abandonar la cursa! però amb els nois que ens hem perdut em fan motivar i continuem però augmentem molt el,ritme per recuperar temps! vaig adelantant nois i això em fa sentir molt bé, però no veig cap noia! no sé si continuo anant 2a o m'ha passat alguna noia!

Quan arribem al poble ens fan donar bastants tombs que se'm fa eterna l'arribada a meta, normalment la gent anima i em diu la posició que vaig però aquí la gent no diu res! continuo apretant i quan estic a uns 30m per creuar l'arc, veig que com ma germana ve cap a mi, ens donem de la mà i creuem juntes l'arc! un final molt emotiu però l'esprint arrossegant la tata va ser durillo jeje!

Al final vaig acabar fent 2km de més i tot i així vaig acabar 2a!! molt contenta però alhora una mica frustada ja què solament em va treure 7' de diferència! llàstima!

I això és tot!! crec que hauria de fer un curset d'orientació jeje!!
 
 
 
28 juny - Cursa d'estiu de Premià


Crònica cedida per l'Uri:
 
Seré breu. Faré la crònica modo telegrama.

La pitjor cursa que he fet mai. No pel temps sinó per les sensacions. Calor calor calor, molta calor. inhumà. 
Sortida a les 19:30h. Si l'any que ve no és  a les 21h no la corro. Males sensacions des del km 1. Treballar el mateix dia d'una cursa no és compatible. Patint com una rata. 
A punt d'abandonar a mitja cursa. Arribada a meta marejat per 1r cop. l'uri s'espanta... 
He patit més en aquesta cursa de 10km que a la marató de bcn. I com jo tothom del meu costat i tots els que coneixia que la corrien, que no són pocs. 
Anava a pels 40 minuts... ja, ja, ja i ja! 40 òsties! gracies d'arribar a meta...
 
No l'he venut massa bé no?!  Visca el Maresme !
 
De 542:

 
29 Juny - Mitja Marató de Muntanya de Mataró
 
 
Crònica cedida per l'Uri:
Després de la cursa del dia anterior que acaba cap a les 21h i me'n vaig a sopar i a fer birres al bar i arribo a casa les 3h no se m'acut res millor que fer una 1/2 marató de muntanya, visca jo!! 
9:30 toc de sortida. Cursa per corriols del parc natural del corredor. Una cursa que no ho sembla però és exigent i dura, quasi 1.000m + i 1.000m -  Al final són 23km. Vaig amb el propòsit de gaudir-la i la faig "al trote" no tinc nassos a apretar. Avui res de marques. I com no, em canso menys en aquesta cursa que en la del dia anterior. Arribada amb fideuà, oh que ve que entra.
 
Ara toca descansar una mica!
Pos 144 de 250.  2:54:28
 
 
 


 

No hay comentarios: