CAP DE SETMANA DEL 16-17 D'AGOST

.
Després de la setmana de les festes majors del Pont de Suert amb un parón generalitzat de curses, exceptuant la Milla Urbana del Pont de Suert on un bon grup de companys s'hi van donar cita i amb molts bons resultats (destacar els podis de Laura i Àlex Asensio Junior), continuem sumant curses, bons resultats i cròniques.
Cap de setmana on teníem la GORMANDA de Vilaller, emmarcat dins de les seves Festes Majors amb una gran feina del CEV i on un grup dels nostres s'apropàven per col·laborar amb els nostres veïns i per a passar una tarda divertida. Destaquem els grans resultats de tots però sobretot els podis de la Maite Clemente, Laura Asensio, Alex Asensio Junior. Enohrabona!!!
El mateix dia i a al Cadí, el nostre trailrunner Oriol Faidella s'hi donava cita per a gaudir dels 35 km del Trail del Moixeró, on ens destaca la duresa de la prova però al mateix temps la seva organització 10. Bon resultat de l'Oriol tot i no trobar-se en les millors condicions. Enhorabona trailrunner!!!
Per altra banda i al dia següent, el 17 d'agost es cel·lebrava la 2ª Edició de la Psoritrail. Cursa de 9 km entre Barruera i Caldes de Boi solidària per la Psoriàsis. Cursa que presentava una mica més de participació que en l'Edició anterior i que es consolidava com una cursa referent en la comarca. Bona representació del CAR i amb podis d'Alejandro Asensio, Raki, Silvana, Laura Castellarnau, Alex Asensio Júnior, Laura Asensio. Enhorabona a tots ells!!! GRAN FEINA!!


TRAIL DEL MOIXERÓ - 35 KM - 2.550 m+

Crònica cedida per l'Uri Faidella:
 
16 d'agost, el Berguedà, plaça major de Bagà 8h del matí, veig gent que fa cara a ser molt bona, control de material, sona el tret de sortida i... gooo !!
No estic gaire fi, tinc mocs i no em trobo molt bé. M'ho prenc amb moolta calma, he vingut a disfrutar del Cadí i m'importa 4 pitos el temps. Tinc clar que serà una cursa llarga i molt solitària. Els primers 6 km se'm fan durs, fa massa que no entreno i això comença ja en pujada! 10 primers km d'escalfament i la cosa només fa que pujar. Arribada al refugi del niu de l'Àliga i la cosa va de baixada, collons quina baixada! És molt tècnica i exigent, si et despistes t'entrebanques sí o sí.

Tota la cursa és un llarg tram de la famosa ultra cavalls del vent. Passem per 2 o 3 refugis. Quan vaig pel km 34 em diuen vaa 4 km i ets a meta! cason tot!! Al final em surten 39 km al garmin. L'entorn per on passa la cursa és guapíssim, la cursa és exigent i s'ha d'estar mínimament preparat si no vols patir gaire. Les pujades són dures i les baixades són molt tècniques i has d'anar tota la baixada amb mil ulls i autofrenan-te si no vols caure.

El marcatge immillorable, l'organització un 10 !

(de 201) :
Pos.142 Oriol Faidella Llaquet Absolut MASC 6:38:47

Resultats: http://www.trailmoixero.com/docs/classificacio2014.pdf





PSORITRAIL'14

Crònica cedida per la Raquel Garsaball:

L'any passat ja em vaig quedar amb les ganes de fer la cursa i aquest any encara que treballava de nits, l'horari em permetia fer-la així que gass jeje!! De totes maneres no la feia en plendes condicions degut a un esguinç intercostal que encara vaig arrossegant!

Arribo a Barruera amb temps per agafar el dorsal, cer un cafè ha veure si em desperto una mica i escalfar bé!

Començo a escalfar amb els companys del CEAR i del CAR, hi ha molt bon ambient, crec que gaudiré força! donen el tret de sortida i sortim bastant forts, serà que ens costa loc picar-nos entre nosaltres i tots volem estar al davant jeje! els 3km primers els podem fer sense corrent sense problemes, però ara arriba un fort desnivell que puja fins la localitat d'Erill la Vall i no puc fer-ho corrent, toca caminar, aquí ja em comença ha fer força mal el costat i em costa molt respirar, m'avança una noia, vaig 2a, no m'importa ja què estic dubtant en abandonar la cursa per no lesionar-me més! arribo a l'habituallament i desideixo contunuar, si convé ja la faré caminant! el paissatge és espectacular, tot de corriols enmig de la muntanya però tot pit amunt i em costa molt fer-los corrent i m'ofego, afluixo bastant el ritme i agafo un ritme còmode ja què al no poder respirar bé m'estic marejant!

Arribo a l'embotelladora i ja veig que em falta poc, va l'últim esforç!!! em vaig trobant gent de la caminada i em van donant força ànims!

Arribo als últims metres de la meta, on has de pujar unes escales, ni de conya fer-les corrent jeje! quan he arribat al final hi ha uns 20m plans que em deixen arribar corrent a meta! al final he quedat 2a de la general i 1a de la categoria, molt contenta del resultat!

Apart del dolor de la lesió he gaudit força dels paissatges, companys i gran speaker! amb ganes de repetir l'any següent!





Gormanda de Vilaller'14
 
Crònica cedida per l'Antonio Morilla:
 
Un any més, i si no vaig errat es el 3r any, els amics del Club Excursionista Vilaller organitzen la Gormanda, una cursa de 5 Km per els voltants de la localitat de Vilaller amb un circuït exigent però que personalment m’agrada molt. Aquesta cursa esta enquadrada dins els actes de la Festa Major y la inscripció es gratuïta. Aquestes dos condicions no treuen que sigui una cursa molt ben organitzada, tant a nivell de marcatge, voluntariat, avituallament i ganes que posen els del CEV.
Personalment, aquest cap de setmana no tocava competir, tenia un pont de 3 dies que volia aprofitar per a fotrem canya pensant en el Half de Berga. Divendres vam fer una sortida amb bici fins a pistes amb una colla del CAR exprimint-nos de valent, dissabte al matí també vaig aprofitar per rodar en bici cap a Caldes i per la tarda em presento a Vilaller per a fer pinya i intentar ajudar que aquestes curses vagin creixent any rere any.
Aquest any han decidit variar l’inici del circuit, ja que en anterior edicions el primer tram era en baixada fins arribar a un senderillo estret i llarg, on es formava un embut i feia que poguessis perdre molt temps. Així que als pocs metres de començar la cursa ja et trobes la primera pujada al Trinquet i alguna petita volta per dins el poble que ajuda a estirar el grup. En aquests primers metres em col·loco en la primera posició junt amb el Pol Vaqué en un ritme molt còmode, ens extranya que ningú intenti trencar la cursa des del començament, però en el meu cas em fa be així. Just a la nostra esquena està el Victor Romero i un parell de nois mes. Així arribem a un corriol de pujada continua i bastant llarg. Ens col·loquem en fila i comencem a pujar. Aviat les cames comencen a dir que avui no toca exprimir-se i em comença a costar seguir el ritme del Pol i el Victor i perdo un parell de metres. Fins a aquest punt, el veure’m al davant i que ningú volia apretar mes del compte feien que em vegues amb opcions de pillar pòdium per primer cop, però a mitja pujada em passen un parell de corredors mes i ja veig que avui tampoc, així que poso el modo entreno (que era la intenció inicial) i anem pujant poc a poc que al dia següent t’has apuntat a la Psoritrail...
Un cop fet tot el corriol arriba una pista amb algun descansillo que permet córrer i oxigenar les cames en algun tram, però finalment acaba pujant fins el punt mes alt de la cursa. Allí trobem avituallament on aprofito per beure una mica abans d’encarar la baixada. Una baixada per un corriol no massa tècnic, el que la fa bastant rapida i divertida. Un cop a baix pots començar a córrer per pistes gairebé planes fins a tornar a creuar el pont, on tot i veure la meta a 50 metres, els companys del CEV se guarden l’ultima sorpresa fent-nos pujar altre cop el Trinquet, gir a l’esquerra i entrada a meta.
Poc després arriben la resta de socis del C.A.R.  Josep Maria Vaqué, Roge, Alex acompanyant a Laura (1a Femenina)  i Maite (3a Femenina).
Cursa 100% recomanable i que personalment, m’agradaria que cada cop fóssim més els socis del C.A.R. que hi participéssim, ja que l’organitzen els amics del CEV amb molta il·lusió.

 
 
12
ANTONIO
MORILLAS ESPI
M
CAR
00:31:47.16
14
JOSEP MARIA
VAQUER CASTILLA
M
CAR
00:33:15.72
22
ROGELIO
FLORES CARMONA
M
CAR
00:34:39.41
29 (1F)
LAURA
ASENSIO CLEMENTE
F
CAR
00:37:21.98
30
ALEJANDRO
ASENSIO FLORES
M
CAR
00:37:25.46
38 (3F)
MAITE
CLEMENTE BENEDICTO
F
CAR
00:40:29.54







No hay comentarios: