CAP DE SETMANA DEL 20-21 DE SETEMBRE

.
Cap de setmana de run. Dues bones notícies. La primera, Eli tornava a fer podi en una cursa de 5K després d'una temporada d'inactivitat i la Raki repetia podi, com en les anteriors setmanes i, a més, realitzant MMP en cursa de 10K. L'equip femení agafa força!
I la segona, i més important, el GRAN Paco Sala tornava "a las andadas", després d'una lesió que li obligava a "deixar" les curses i a veure-les desde fora. Paco es situava a la línea de sortida d'una nova cursa i tornava a gaudir de l'esport desde dins. Molta alegria ens va donar aquesta notícia a molts ex-alumnes seus, contents, veient com "Don Paco" torna a l'equip i ens fa recordar com aquest "soci honorífic" té corda per molts anys més.
MOLT BÉ EQUIP

CURSA DONANTS DE SANG DE BELLPUIG

Crònica cedida per la Eli:

Teníem ganes d’una cursa i com ens havíem quedat fora de la cursa de la Vaca, decidim buscar-ne una altra per la zona, i aquesta és la de Bellpuig.

Tenim la opció de fer una cursa de 10km i una altra de 5km. El Chechu decideix fer la de 10, mentre que el meu pare i jo ens decidim per la curta. Jo tenia ganes de provar-me una mica ja que feia bastants dies que no corria i menys fer una cursa després d’un estiu intens...

Línia de sortida, primer els de 10km. Chechu preparat ja per encarar els quilòmetres, els dos sabem que seran durs però tot i així, ens sorprenem, cursa dura que acaba amb un temps de 48’29, bon paper per començar de nou les curses.

Sortim el meu pare i jo. Ell surt pel darrera pensant en agafar una marxa suau per intentar acabar els 5 km de la manera més digna. Jo surto una mica més endavant, mirant les “preses” que tenia. Estava motivada per córrer i així va ser, sortida i veig a la primera que fa un “peazo” sprint, intento seguir-la sense pensar-m’ho durant 1km però veig que si tiro tant fort no aguantaria pas fins al final, ja que feia temps que no agafava aquell ritme corrent, així que afluixo ritme i intento oblidar-me d’ella, tot i que la vaig controlant a la distancia per tal de no desanimar-me. Però al quilòmetre 3 una noia veig que em xafa l’ombra i de fet m’adelanta. Aquesta si que no se m’escapa. Al cap d’uns segons la torno a adelantar jo “pa que vea quien mada aquí!!!” jeje i de fet, no torna a intentar-ho més. Quan quedava un quilòmetre la sento que em diu si hi havia alguna noia més darrera, jo no hi veig a ningú i em proposa afluixar el ritme...jo no li faig cas i continuo la meva cursa. No estava corrent tant sols pel pòdium, corria per provar-me i saber quina seria la meva marca tal i com estava de fluixa. Així que ella afluixa una mica i jo acabo la cursa bastant cansada però contenta, 22’37, no és la marca desitjada però prou contenta per l’actuació.

Finalment, espero al meu pare que el veig que arriba de lluny, l’acompanyo els últims metres de cursa, estava cansat però molt content! I jo més encara per ell! Repte aconseguit amb un tiempazo de 32’37. El meu pare torna a estar a les línies de sortida, PREPAREU-VOS!!!

Gran matí en família!

Classificacions cursa de 10 km:


Classificacions cursa de 5 km:


Chechu: pos. general 63 de 126. Pos. Categoria: 30

Paco: pos. general 61 de 74. Pos. Categoria: 1

Eli: pos. General 7 de 74. Pos. Categoria: 2 de 45.


CURSA DE LA VACA  - VALLFOGONA

Crònica cedida per la Raki:

Aquest cap de setmana són les festes del meu poble i en principi tocava descansar de competir però em vaig inscriure a la cursa perquè donaven una jaqueta molt xula, com que tenia que anar ha buscar-la doncs ja la corro jiji!

Al final vaig competir els dos dies, dissabte organitzava una cursa de btt que al final em vaig acabar animant i la vaig fer, va ser una mica accidentada però vaig acabar 3a en categoria sènior ja que era la única noia i competia amb els nois.

Em desperto el diumenge una mica magullada i l'estómac una mica fet pols, això deu ser del beure de garrafa de la penya jejeje!! m'ho prenc com un entrenament i per cremar una mica l'alcohol jiji!!

Arribo a la cursa en temps per agafar dorsal i escalfar una mica. Començo ha escalfar i no tinc l'estómac gaire fi i tinc que anar al lavabo abans de començar, ui que patiré!

Donen el tret de sortida i agafo un bon ritme, sembla que el puc aguantar, davant porto el globus de 40', desideixo intentar seguir al del 45' i fer marca personal!

Arribem en un tram on hi ha un simulacre de radar dels Mossos i em penso que ens fant fotos, així que començo ha fer poses jeje! però resulta que és un tram d'un esprint de 100m i premien al més ràpid! quan me'n dono compte ja solament queden uns 10m, massa tard per guanyar jeje!

Torno ha centrar-me amb la cursa i mantenint el ritme, veig els primers corredors que ja tornen, veig una noia i ja no en veig cap més davant meu, guai! vaig 2a! això em motiva i no em permeto abaixar el ritme!

Ja estem als últims 800m i tot es una pujada! trec forces d'on puc i apreto per no baixar ritme i que no m'agafi el globus dels 45'.

Travesso la línia de meta i repte assolit! 2a amb 44'56"!! super contenta d'haver baixat marca personal!

Ara toca deixar de competir i preparar la marató!!

No hay comentarios: