CAP DE SETMANA DEL 31-08-14

.
El mes d'agost és una mica caòtic. Vacances, familia, festes, bodes..., molts motius per a desconnectar una mica de les curses o molt difícil poder "quadrar" agenda.
Però en aquest GRAN Club sempre hi ha alguna persona motivada per a treure una estona del seu temps per a poder còrrer una cursa i gaudir al màxim de l'esport.
Durant el cap de setmana del 31/08 va haver-hi moltes coses de les abans mencionades i gran quantitat de socis es van veure inmerses en elles.
Però SEMPRE hi ha algú que ens represena, i aquest cap de setmana l'encarregada va ser la Raki.   ENHORABONA RAKI! No us perdeu la seva crònica a continuació:

31-08-2014 - LA CORDERA D'ALBESA 10.400 mts

Crònica cedida per la Raki:

Encara no estic del tot recuperada de l'esguinç intercostal però no podia faltar a la cursa d'Albesa ja què pràcticament corro a casa!
Volia baixar la marca de l'any passat però estava difícil per la duresa de la cursa i el meu estat físic però ho donaria tot!

Arribo Albesa i tot són cares conegudes entre els membres de l'organització els quals em donen força ànims!

Començo a escalfar amb temps i em vaig trobant amb molts atletes coneguts, hi ha molt bon ambient!

Em situo a la línia de sortida i arranquem! tot just començar, no portem ni 1km i ja pujem un fort desnivell positiu cap a l'ermita de sant Roc. Aquí les cames comencen ha patit però vaig tirant a un bon ritme! em marco un noi com a objectiu ja que va al mateix ritme que jo!
Ara baixem per una triatlera i aprofito per relaxar braços i recuperar-me una mica!
Agafem un camí d'herba del costat del riu, és fa bastant durillo degut al fang que hi ha per les pluges del dia anterior. Passat uns 2km ens fan desviar per un camp enfangat i ple de pedres on costa molt mantenir la velocitat ja què el camí on estàvem corrent està impracticable x l'aigua entollada. Surtin del camp, sense haver-m'he fet cap torcedura...estrany en mi jeje!!.
Ja deixem el tram del riu i tornem agafar un desnivell positiu bastant pronunciat cap a dalt del poble, sort dels membres de l'organització que estan situats al cim del desnivell i et donen força ànims!
Quan arribo a dalt em torno ha resentir de l'esguinç i em veig obligada ha baixar ritme perquè em costa respirar. Arribem ja als carrers dels poble, sento la forta respiració d'algú que em vol avançar, així és, m'avança una noia però em falten forces perquè no ho faci, eem situo al seu darrera, fem ja la última pujada i estem a uns 200m de l'arribava, trec forces d'on sigui i començo apretar, ella també ho fa, l'avanço a uns 10m de la meta, he fet un gran sprint i al parar em falta oxigen però molt contenta de com m'ha anat la cursa! al final 5a de la general, a 1 segon de la 6a jeje! 3a classificada en la meva categoria! un gran resultat per la duresa de la cursa i contenta d'haver baixat 5'30" de l'any anterior!
Resultats i info de la cursa a http://corderaalbesa.wix.com/cordera



No hay comentarios: