CAP DE SETMANA DEL 13-14 DE DESEMBRE

Un altre cap de setmana que tenim representació en diverses curses, aquest tres curses i molt variades.

Gatxia, amb tota la familia (s'encarrega crónica a crónica en recordar el gran suport que són) es desplacen cap a Vilanova i la Geltrú, on, dins de la preparació del repte que li espera a mitjans de maig a la Marató de Bcn, es disposa a correr la mitja. Bona cursa tot i no fer la millor preparació el dia d'abans.

Eli i Chechu aquest cop van a fer els 10km del RACC al Circuit de Catalunya, tot i que, com descobrireu més endavant, la cursa és una simple excusa ;)

Finalment, Eloi comença la temporada de pista coberta amb una gran marca als 60m a Sabadell. Per motius de federatives, corre amb els color d'un altre club, però continua unit al CAR.



Mitja Marató de Vilanova i la Geltrú
Crònica cedida per Gatxia:
Nou cap de setmana de reptes per anar preparant l'objectiu de la Marató de Barcelona 2015. Aquesta vegada toca Mitja Marató de Vilanova i la Geltrú.

Aprofitant que estaré amb la familia el cap de setmana en aquesta ciutat, decideixo fer la inscripció. És per aquesta raó que tinc molt bona companyia, o el que és el mateix, molt bona afició al llarg de la prova. M'acompanyen la meva dona i el meu fill, com sempre, i els meus cunyats amb el meu sogre.

Dissabte passem el dia caminant entre milers de persones pels carrers de Barcelona. Compres, visita a Papa Noel per fer foto amb Asier, visita dels carrers il.luminats, visita també al mercat de Santa Llúcia, bons àpats.... És a dir, que no vaig fer el que es recomana com a norma general el dia abans d'una cursa.

I efectivament, Diumenge em desperto i el que tinc menys ganes de fer és anar a còrrer. Però bé, ja que estem i com diuen - "venir pa na es tonteria" - doncs cap a la cursa.

Em llevo bastant aviat perque he d'anar a buscar el dorsal. La sortida és a les pistes d'atletisme de Vilanova. Com que estan a prop de casa dels meus cunyats hi vaig caminant. Fa una mica de fred i està una mica tapat, el que fa que comenci a escalfar amb tèrmica, manguitos i buff tapant les orelles.

Bon escalfament i cap a la línea de sortida. El meu cap em va dient que avui tocarà patir. Encara no he començat a còrrer i ja tinc les cames cansades i aquella hamburguesa quevaig sopar, semblava que m'acompanyaria tota la cursa.

Em coloco al mig de les 1000 persones inscrites - "aquí estic bé! ni molt endavant ni molt enrere"-

La sortida és molt ràpida però en un moment s'afluixa el ritme. Es fa una mica de tap amb la gent que poc a poc es va desfent i cada un al seu lloc. Durant els primers 5 kms no hi ha molt a dir. Vaig a un ritme de 4'30'' més o menys i començo a pensar si seré capaç d'aguantar així fins al final..... ho dubto, jejeje. Al km 8, de cop i sense previ avís, em comença a agafar una "pájara" que per un moment em fa plantejar si continuar o no. Apreto les dents i decideixo arribar al km10 on prendré un gel i aigua. Ho aconseguixo i passant per sota e 45'!!!!!! Normal que estigui cansat, és un ritme alt per les meves cames inespertes.

A partir d'aquí només em dic una cosa a mí mateix - "em dona igual el que tardi, només sé que no vaig a parar" - I així ho faig. Veig qe hi han estones que estic corrent molt lent, però no puc anar més ràpid, de veritat. I patint una mica més que menys fins al 20 on dono el poc que queda en mi per arribar a la meta. I una vegada més, escoltar la música a l'arribada, veure a la meva dona i els meus cunyats animant-me, conscients de l'esforç que he fet, i al meu sogre esperant amb Asier perque l'agafi i entri a meta amb ell, doncs ja sabeu, que s'oblida el cansanci i tot. Asier ja camina com un "rayo" i es pot dir que em va fer de llebre els últims 100 metres jejejeje.

D'aquesta cursa em quedo amb varies coses. Tinc una familia impresionant que fan que tot sigui més fàcil i que pugui disfrutar al màxim d'aquesta afició que tant m'està engantxant. que no tornaré a sopar hamburguesa amb ceba abans d'una cursa i que he fet un entreno de collons corrent 11km amb un cansanci important. De tot s'ha d'apendre!!!

Una més "a la saca"

Al final de 863 finishers vaig arribar el 489 (467 de la categoria) amb un temps de 1h45'27"

 A sobre: Ivan i Asier







A la dreta: Familia Garcia Cabrera al complet (Judith, Asier e Ivan)







10 KM DEL RACC
Crònica cedida per Eli:

Arriba diumenge, després d’un cap de setmana complet i d’estreno, ja que era la nostra primera sortida amb la furgoneta i amb el nostre llit improvisat . Els nervis a flor de pell...la cursa era lo de menys...el que més ens importava era fer quilòmetres i aprofitar el cap de setmana.

Així va ser, la nit abans ens liem una mica per la nit, ja que aprofitant la quedada de furgonetes i el sopar que teníem amb tota la gent que hi havia, realment no fem gaire bondat.

Arriba diumenge al matí, ens aixequem amb el so de la música dels organitzadors de la cursa que ens avisen que els dorsals ja es poden anar a recollir. Ens canviem i ens presentem allí d’entre els primers, tot i que ja hi havia bastant gent rodant per allí ben d’hora, es sabia que era una cursa amb bastant massificació de gent i per tant calia anar aviat per recollir dorsals. Nosaltres...matinem lo just, això de tenir la línia de sortida a 200 metres d’on dormim es una passada¡¡¡

Sortim Chechu i jo amb calaixos diferents, ben bé no sabem perquè però raonant creiem que des de ChampionChip ens han mirat la marca que tenim als 10 km i ens han separat. Surto un calaix més endavant que ell. Quan estem a la sortida ens diuen que hi ha un accident i que es retrassa mitja hora...realment una pallissa...perquè ja ens havíem enfredat tots i decidim tornar a escalfar una mica. Per fi arriba la sortida, cara avall durant el primer quilòmetre per la recta del circuit, i els de 10 km sortim cap a fora del circuit a fer uns 5 quilòmetres aproximadament per després acabar els últims 5 fent-los dins el circuit de Catalunya. Així que els primers 4 quilòmetres agafo un bon ritme de cursa però al quilòmetre 5 comença una pujada interminable per entrar al circuit que em trenca el ritme al 100%, me’n adono que he sortit potser massa ràpid si sabia que realment el circuit no era gens pla. Però continuo la marxeta i quan s’acaba la pujada i entrem al circuit..tots aquells que pensin que el circuit és pla, que és ràpid...estan ben equivocats...és molt dur, ple de pujades llargues i baixades que fan que rellenteixi la marxa, tot i així arribada a meta amb 48’, no era el ritme planejat però veient la dificultat del circuit prou contenta.

Chechu arriba 2 minuts més tard i amb la mateixa sensació que jo, una barreja entre un circuit no gens fàcil i la mala vida de la nit anterior també ens passa factura. Tot i així, contents¡

Classificacions:

http://resultats.championchip.cat/resultats/10kmracc-montmelo-2014?page=24&nresult=100&ordre=-1&ordre_camp=0&dorsal=&nom=&cognom=&club=&sexe=-1&categoria=-1

ELI SALA. Pos. General 479 de 2321. Pos. Categoria: 7 de 166. Temps: 48.32

CHECHU MUÑOZ. Pos. 745 de 2321. Pos. Categoria: 509 de 1316. Temps: 50.46


Control 60m Sabadell
Crònica cedida per Eloi:

Comença la temporada de pista coberta, amb un control a Sabadell, comença una temporada plena de reptes i de nous objectius, una temporada de canvis, i primera temporada amb federativa nacional. Avui toca nomes el 60 per començar a agafar sensacions cara al gener i febrer que son les competicions importants, un cop faig l’escalfament em disposo a fer la serie, m’ha tocat una serie amb algo mes de nivell, tot hi aixi anem-hi, despres d’una gran sortida ( per un cop que surto bé, hi ha fotos que ho demostren) començo a trobarme una mica lent i a la part final punxo una mica, tot hi aixó content 7”79 el millor debut de temporada en el que porto al atletisme i a només 1 decima de MMP, la propera semana mes i millor,

No hay comentarios: