CAP DE SETMANA DEL 14-15 DE FEBRER

Un altre cap de setmana en que només tenim representació en una cursa. Aquest cop és Raquel Garsaball qui ens representa a la Mitja Marató de Barcelona en una cursa en que va de menys a mes. Bona cursa! 

A continuació podeu llegir un breu resum de les seves sensacions.

MITJA MARATÓ DE BARCELONA
Crònca cedida per Raquel:

Ja feia dies que li estava donant voltes de si fer-la o no degut a la lesió del genoll, però com sóc una mica masoquilla i veig que el genoll no em fa mal, doncs cap a Barna jeje!

Tinc clar que si em fa mal pararé i em servirà com un entrenament! arribo en temps per poder escalfar bé el genoll. Veig moltes cares conegudes i això fa que el meu escalfament sigui més curt del que em pensava però el genoll veig que està perfecte!

Donen el tret de sortida i decideixo sortir a un ritme suau, m'avança molta gent al sortir des de el calaix del davant però no em preocupa, el recorregut és bastant planer així que puc aguantar perfectament el ritme, vaig amb un grup on hi ha molt bon rotllo, veig que tots som bastant conservadors ja què podem parlar sense problemes jeje!

A partir del km 11 comencen apretar i es clar jo no seré menys i com el genoll aguanta...jeje! doncs augmento bastant el ritme, ara és com si comencés de debò la cursa per mi, així que penso: va que són 10km!! al final passo la linea amb 1h 39', molt contenta pel resultat i per no sentir molèsties al genoll! ja veurem la recuperació com anirà perquè d'aquí 7d torno a competir...

Resultats d'entre 12.490 participans:

Pos.        Nom                                            Temps
3514       Raquel Garsaball                       01:39:48


No hay comentarios: