CAP DE SETMANA DEL 31 DE GENER -1 DE FEBRER

.
Cap de setmana de run dels nostres socis, el clima ara per ara dóna per a poc més i toca sumar kms a les cames.

Per una banda el trailrunner Oriol disputava el Trail de Rocacorba, 30 km plé d'incidències varies on el nostre company demostra que està per sobre d'un corredor "normal" i fa un gran paper.

Ja a l'asfalt, aquest cop a la Mitja de Granollers, Chechu, Albert Isasi i Antonio Morilla compartim cursa amb grans cracks mundials sobre l'asfalt. Tots tres preparant maratons i amb diferents sensacions. Chechu patint, mentre Isasi i Antonio fan mmp.

Per últim, Eloi Porté es posa a prova aquest cop en un 200m llisos fent mmp tot i una sortida discreta. No tenim crònica, però tenim un video de la cursa al següent enllaç:  https://www.youtube.com/watch?v=ZKyfLK2RiAc

Trail Rocacorba 30 km

Crònica cedida per Oriol:

Després de donar-li moltes voltes de si fer o no Granollers uns amics em lien per anar a fer aquesta trail que en poc de temps ha agafat força renom i hi va gent "bona". Així que un cop més a matinar de valent i venga a fer una trail de 30 km i 1800m+ a les muntanyes de Rocacorba (girona).
Quan estic a mig camí per AP7 se m'encen una llumeta i.... merdaaa m'he deixat el xip groc a les Adidas d'asfalt. Cason tot!!
Arribo bé, aparco i quan retiro el meu dorsal me'l canvien per un altre amb un xip blanc de lloguer, bien!
Fot un fred important i el dia abans havia caigut pedregada de la bona.
Tret de sortida. Un trencacames en tota regla. Pujades fotres amb cua i baixades malparides on NO es pot correr. Arrels, pedres i arbres caiguts. A mitja cursa se'ns fot a mig nevar (aigua neu).
No duia cap objectiu marcat, a la web de la cursa deia que el corredor "normal" estimaven que faria unes 4:30h així que volia intentar ser un corredor "normal".
Quan duia 3:30h dic, va a per un sub 4h però els ultims 6 km els de la organització s'han encarregat de que no puguis correr ni 300 m seguits a gust. AIxí que patint els últims 6km i apretant les dents i barellant-me amb tots els obstacles de la mare natura arribo a meta amb 4:23:03. Visca!! Sóc normal! :P

Posició 188 de 432
Temps: 4:23:03

Resultats: http://tretzesports.es/resultats_curses3/Index.php?Id=179


Mitja Marató de Granollers

Crònica cedida per Albert Isasi:

S’apropa el meu gran objectiu d’aquest hivern, la Marató de Barcelona, i m’inscric a La Mitja de Granollers per veure en quin nivel estic, perquè aquest hivern no estic fent els deures com caldría… Aquesta será la única cursa que faré, perquè tothom parla molt bé d’ella, i perquè he d’estalviar per bolquers, que ja s’acosta juny i la Júlia està en camí.

Aquest cop serem el Comando Granollers: Eli, Chechu, Morilla i jo, tot i que al final Eli opta per parar, petites molèsties i Sevilla massa a prop! No és qüestió de forçar!!! Així que ens quedem els 3 tenors per donar una mica el cante…

Com és habitual en mi, m’aixeco d’hora (tot i que aquest cop és una hora tempestiva, que la sortida és a les 10.50) per fer un bon esmorzar, agafar el cotxe i arribar amb prou temps per canviar-me, escalfar (fot un fred!!!!) i estar en possició que serem uns quants avui. Tot i arribar a les 9, ja hi ha un munt de gent per Granollers: als bars sobre tot, però algún sonat ja escalfant també!!! No és el cas de Morilla, que quan el truco encara de camí sembla que s’acaba de llevar i quan arribo a la casa a on ha fet d’okupa, es confirmo en obrir-me la porta encara en pijama.

Una hora abans de la sortida, i amb Chechu ja nerviós per veure on som, ell comença el seu protocol: que si quina samarreta em poso, que si deixa’m uns imperdibles que me’ls he oblidat, que si gorra o bandana… per acabar fent la visita a cal Sr. Roca que sempre s’ha de fer abans de sortir a correr i que jo avui no podré fer perquè arriba l’hora de marxar… O potser si!!! Mira, que no se qui viu aquí i com que no els veuré i, per sort per ells, tenen 2 lavabos a casa, vaig a reunir-me també amb Roca i així em quedo tranquil… Feina feta i cap a la sortida!!!

Escalfem, que avui si és necessari, i ens fiquem als calaixos. Chechu i jo junts i Morilla mes endavant. Objectius: 1h30’ Morilla, acabar content Chechu i 1h38’ jo que 11k de pujada son per pendre’ls amb calma…

Es dona la sortida i som un munt de gent. No s’arreglarà mai lo de sortir en el calaix que et toca i gairebé fins els km 5 vaig esquivant gent que trota, o que corre al seu màxim perquè bufa com si estiguessin a punt de l’infart. Com que no vaig mirar la batería de rellotge durant la semana, fins que no dic de programar-lo no veig que està al mínim i per tant hauré d’anar amb cronòmetre i prou. O si no m’ajunto amb la llebre d’1h40’… si la trobo perquè no hi és enlloc!!!

Doncs res, tira pa’lante i a veure què tal!!! 5k en 24 llargs i 10k en 48 curts. Lo pitjor ja ha passat!!! Ara cap a vall guardant per les quatre pujadetes que diuen que hi ha.

Si veieu que al cotxe tinc enganxines de “I run with Leiva”, “CastiCáceres”, “Fondistes Penedés”,… és perquè o jo anava molt ràpid o ells molt lents, però em vaig fer un fart de passar gent per la dreta, i les pujades les vaig pasar també prou fácil. Sembla que tot i el poc entreno que estic fent aquest hivern estic prou bé. Fins que vaig arribar al 19, ja plà, i d’allà a meta se’m va fer llarg com un dia sense pà!!!

Al final 1h35’50’’. Molt bones sensacions per afrontar la recta final que ens queda per arribar al 15 de març i mirar de baixar del 3h30’.

Morilla 1h31’ i pico i Chechu… va acabar…

Resultats:


No hay comentarios: