CAP DE SETMANA DEL 7-8 DE FEBRER

En aquest club, tot i ser conscients de ser un club petit, estem acostumats a tenir cada cap de setmana als nostres socis competint en varies curses. Aquest cop només tenim gent de verd a la Mitja Marató del Prat de Llobregat, on Juanma Hernández i Aitor Sala es van calçar les sabates de running per completar els 21km. No us perdeu la crònica cedida per Aitor:

Mitja Marató del Prat de Llobregat
Crònica cedida per Aitor Sala:

Després d’un mes i pico “en el dique seco” per lesió, decideixo atançar-me al Prat de Llobregat amb mono de competició, tot i saber que no estic amb les millors condicions per fer tants quilòmetres, però les ganes em poden…

Havia llegit que era una cursa molt plana, i sense molta massificació de gent, aproximadament uns 600 corredors, així que es podria córrer amb comoditat. La sortida era a les 9:30h, i uns minuts abans em trobo al company de club, Juanma, que em comenta que també anirà en plan tranquil i amb la idea de sumar quilòmetres. Ens desitjem sort, i al lio…

Intento surtir a un ritme que em trobi cómode, i els primers km’s estic anant amb el globo de 1h25’. A partir del km 8, em començo a notar la falta d’entrenament, i decideixo afluixar. Avui no ens juguem res. Al km 15 ja tinc el globus de 1h30’ al costat, i intento seguir amb ell, però les forces ja van al límit, i el vent que apretava de valent durant el tram final, pronosticava un final de patiment… Temps final, 1h33’, amb suor i llàgrimes, però amb la satisfacció d’haver fet un bon entrenament.

Com a curiositat d’aquesta cursa, es anar-te trobant durant el circuit, les avions que aterraven a l’aeroport del Prat, a una distancia realment aprop dels nostres caps, i com a espectacle estava curiòs. A falta d’animació de gent pels carrers, bons son els entreteniments aeris.

Resultats, d’un total de 583 finishers:

Pos. 126. Aitor Sala. 1h33’20”
Pos. 384. Juanma Hernandez. 1h48’29”

No hay comentarios: