CAP DE SETMANA DEL 28-29 DE MARÇ


Un cap de setmana tranquil en quan a curses es refereix. Només tenim a Raquel Garsaball que dins de la Lliga de Trails de Ponent, disputa el Trail d'Àger. Com es habitual una bona cursa I un bon resultat.


TRAIL D'AGER


Crònica cedida per Raquel Garsaball:


Aquesta setmana em toca treballar de nits i resulta que fant la trail d'Àger, com que les nits acostumen a ser tranquil•les, doncs decideixo inscriurem encara que sé que em tocarà patir força!

Arriba el dissabte, 12h de feina, bè 11h ja qué adelanten 1h, doncs com no, ens surt un incident abans de plegar la qual cosa ens fa plegar tard, total que arribava a les 9h a casa, no diré l'hora que vam sortir de Pont però espero que no hi haguès cap ràdar...jejeje!!

Arribo a Àger 30 minuts abans de la cursa, encara puc animar a uns companys que fant la trail llarga! Vaig a buscar a ma germana i uns amics que m'han recollit el dorsal. Escalfem una mica i al lio!

Donen el tret de sortida i surto bastant ràpid però la falta de son passa factura i em noto les cames bastant carregades i em falta " xispa ". Donem un tomb per poble i aviat agafem la pujada cap a la via romana, ja és el 3r cop que la faig però cap any l'he pogut fer amb plenes condicions, 1r cop coixa, 2n el dia abans havia fet duatló Bonansa i avui sense dormir! el dia que la faci descansada no m'hi trobaré jeje!

La pujada és bastant durilla i em fallen les cames, agafo un ritme còmode però constant fins arribar al cim! a partir d'aquí tot és baixada pràcticament, l'únic que hi ha molta pedra suelta i s'ha d'anar en compte! quan porto quasi la meitat de la baixada em noto una forta punxada al genoll dret, el bo, m'espanto bastant, crec que és perquè el noi del davant em fa frenar així que l'avanço i avall com una cabra adelantant la noia que m'havia passat a la pujada, això em motiva bastant. Em situo al darrera d'un grup d'unes 6 persones on hi ha una noia que me la marco com objectiu, portem molt bon ritme i de sobte sento al del davant que diu que no veu cap fita, ostres!!!! cada any igual! Bé almenys aquest cop no m'he perdut al lloc de sempre jeje! mirem si trobem als altres corredors i res de res, al final veiem un grup i camp a travès els anem a buscar per mig dels arbustos, acabo amb les cames plenes d'esgarrapades però ni ho noto amb la mala llet que porto!

Agafem el grup i veig que hi ha la noia a qui havia adelantat a la baixada, vinga dons apretar i tornar-la a passar, bé i a més corredors/es...arribem al poble dela Règola i ens desviem cap a Àger, comés el mateix circuit que l'any passat i em vaig equivocar de recorregut, doncs vaig molt en compte amb les fites, també sé que ara toca patir perquè tot és pujades i baixades en ple sembrat, es pateix molta calor així que toca possar cap, agafo un bon ritme però em costa mantenir-lo que ja estic molt feta pols, els últims 500m ho dono tot perquè sento algú que em va trepitjant els talons, ni em giro per saber si és noia, per si acàs jo a tope! traveso la línea de meta 4a dela general i baixant 5' la marca de l'any passat! no puc saludar a ningú perquè si paro en sec, vomito jeje! Al final repeteixo pòdium com a 1a de categoria!! súper contenta i mig morta, però bé a la nit a tornar a treballar 12h...dilluns en sé d'una que no valdrà per res jeje!!

No hay comentarios: