CAP DE SETMANA DEL 9-10 DE MAIG

Cap de setmana tranquil en el que a curses es refereix, només tenim representació en una cursa, Trail de Raïmat, tot i que amb tres representants, Eli i Raquel competint, mentre Chechu fa d’animador (que li passaria per a no córrer la cursa del seu poble???).

TRAIL DE RAÏMAT

Crònica cedida per Raquel:

Un altre cap de setmana competint i avui toca Trail a Raimat! aquest any no podem fer bona pinya del club, solament ens animem la Eli i jo! doncs res, a donar-ho tot!!

Avui he enganyat a la meva mare i neboda a col·laborar i donaran aigua als avituallaments, n'anirà perfecte així em donaran el meu botellin d'aigua i no em caldrà carregar pes! Jiji!!

Arribem amb temps i vaig a fer cafè, visita com no al senyor Roca...jeje!! com tenia el quàdriceps una mica tocat doncs he escalfat bé! avui tornem a ser una bona colla i això m'ajuda a treure nervis!

Ja anem cap a la línia de sortida, queden uns 5' així que aprofito per anar a traure líquid, però quan giro el pestillo de la porta, doncs no gira!! no podia obrir!! no us podeu ni imaginar el moment d'angoixa que vaig passar! tal era la meva desesperació que vaig decidir fer-lo girar amb un queixal, cosa que no va funcionar, encara pitjor, un trosset del meu queixal va sortir volant! vaig obrir finestres hi havia reixes, picant histèrica la porta fins que em ca sentir un noi i va anar a buscar el de l'organització! eren menys 2' i jo tancada! no m'ho podia creure! suplicant que m’obriguessin jeje! al final amb un tornavís van poder obrir i vaig sortir escopetejada cap a la cursa! allí vaig trobar als companys i encara al·lucinen ara! sort que vaig poder fer la cursa sinó em moro jeje!

Doncs res, donen el tret de sortida i amb lo nerviosa que estava vaig sortir sprintant jeje! és un recorregut bastant pla fins al km 3 així que aprofito per apretar! em situo al darrera de la 3a noia, sé que no la podré seguir molta estona però de moment em sento molt bé!

Fins que arriba la 1a pujada i allí la perdo! no puc entrenar com voldria muntanya i a les pujades em falta força! doncs res, jo al meu ritme, vaig fent km i em sento mot bé! contenta d'anar 4a ja que avui hi ha molt nivell amb noies! ara toca pujar una serra i al baixar no tenim clar per on hem de tirar...jo passo davant de tots i...elecció equivocada!! jeje!! au a tirar endarrere! tornem i ja encarem els últims 500 metres on és pràcticament tot baixada! així que a tope! arribo 4a i 1a general, baixant 8' de la marca de l'any anterior!

Espero que arribin tots els companys i directes a la font a fer contrast d'aigua jeje!!

Resultats:

pGral Drs Nom_Cognoms Sx Ll_Sx Temps mKm LlocCat

65 9 Raki Garsaball Vilella F 4 1:00:33 5:16 2-SENF
87 55 Eli Sala Martínez F 7 1:03:47 5:33 3-SENF

No hay comentarios: