PONT DEL 1 DE MAIG

Cap de setmana llarg degut a que el dia del treballador aquest any ens cau en divendres. Alguns socis deuen aprofitar per a fer les primeres escapades buscant el sol, la platja i la calor, però sempre hi ha algú disposat a posar-se un dorsal i competir. Aquest cop són dos dels nostres socis mes actius, Raki i Oriol els que es posen en mode runner i trailrunner respectivament per competir representant-nos. Raquel s'emporta la victòria a la Pujada al Castell de Formós, mentre Oriol continua fent grans resultats i descobrint curses espectaculars, aquest cop al Cap de Creus. Felicitats companys!

PUJADA CASTELL FORMÓS DE BALAGUER

Crònica cedida per Raquel:

Ja fa una setmana que he fet la triatló i volia saber en quin estat estaven les cames, bé de descans los hi he donat poc per això però volia ficar-les a tope a veure com responien jeje! M'inscric a la pujada del castell Formós de Balaguer ja que el meu fisio i entrenador estarà d'speaker i m'anima a que la faci, no em costa gaire per això jeje! Surto de casa a les 9h del matí i el termòmetre ja marca 20 graus i encara falta 1h30' per a què comenci la cursa, crec que patiré força calor! Arribo amb temps per poder escalfar bé! agafo dorsal i trobo a ma cosina al guarda roba, genial! m'aprofito i li deixo el bidó d'aigua per escalfar i poder-me anant hidratant! Saludo a la gent que ens anem trobant a quasi totes les curses, observo les contrincants...veig a la campiona actual de la lliga Ponent, ja tinc objectiu, a per ella!! Ja estem a la línia de sortida, donen el tret i a tope! al ser solament 5km surto bastant forta, miro gps i vaig a 3:50, no crec que aguanti molt aquest ritme però em mantinc a 3 metres darrera de la 1a noia, l'objectiu marcat, ens desviem cap a la zona del riu on no se'ls hi ha acudit res més que regar la gespa, tot un fangar i amb molta eixofegor! aquí ja veig que la noia afluixa ritme, jo em mantinc al seu darrera, sento com li diu al noi de la bici que l'acompanya que afluixa per guardar-se forces per la pujada, aquesta és la meua, apreto fort i l'avanço, llavors el noi de la bici es situa al meu costat i em diu que no apreti tant, que l'he deixat uns 25m endarrere i que reservi per la pujada, així que li faig cas, afluixo però poc no sigui que m’avanço jeje! Ja estic al tram de la pujada on pugem 400m de desnivell positiu, avanço molta gent que va caminant, pica bastant però la puc fer tota corrent. Ara arriba una forta baixada i a tope! a tot el que donen les cames! ja arribo als últims metres i les cames comencen a fer figa però apreto fort i últim sprint! l'entrenador s'ha sorprès en veure'm arribar 1a, bé i jo també jeje!! una sensació inexplicable arribar 1a i nombrant-me el meu entrenador! genial!!



TRAIL MARATÓ CAP DE CREUS

Cònica cedida per Oriol:

Havia sentit a parlar molt bé d'aquesta cursa i quan obren inscripcions al desembre no m'ho penso 2 cops. Em passen els 5 mesos volant i ha arribat el dia. Marató de Muntanya pel cap de creus circular amb sortida i arribada a Roses. 43 km amb 2.200m d+ Un autèntic trenca cames per qui no hagi estat per allí amb un encant molt especial.

Comença la cursa i no les tinc totes, no em trobo gaire bé d'estomac i em noto molt fluix i cansat i tothom m'avança.... però cap al km 7 em noto millor i a la pujada vaig agafant forces i vaig avançant posicions, tots els que m'havien avançat els vaig passant d'un en un i de 2 en 2... Això em dona un "xute" d'energia i d'ànim que tiro fort cap a munt !

Unes vistes brutals des del cim de l'Àliga i, per sort, un dia de núvol, un dia amb sol hagués estat un autèntic forn. Cap al km 28 passem per Cadaqués i l'ambient és una autèntica passada, desenes de persones de públic animant i el poble entregat. A partir d'aquí comença lo durillo... i les cames comencen a fer figa. Encara queda molt i i 3 pujades i 3 baixades. És un trenca cames, ho havia dit?!! Tot i així em trobo bé, anem passant per cales precioses amb banyistes i turistes que animen que fan oblidar la fatiga.

Sembla que li he agafat gust a les llargues distàncies! I estic més a gust corrent més hores a ritme mig-baix que no curses curtes i explosives.

Al final arribo a meta molt content podent baixar de les 6h que era un temps que m'havia mig proposat.

Ja que hi sóc us la recomano, m'ha encantat. Una organització de 10, un marcatge de 10, unes vistes i entorn de 10 i un gran cap de setmana al cap de Creus que si no és per això no hi hagués anat.

El dia abans hi havia també una mitja marató per qui no vulgui fer els 43 km.

Temps: 5:57:45h
Posició: 88 de 418 Resultats: http://tretzesports.es/resultats_curses3/Index.php?Id=243




No hay comentarios: