CAP DE SETMANA DEL 13-14 DE JUNY

Cap de setmana on toca correr en tres curses ben diferents:

1- Cursa dels Templers amb Raki, Chechu, Eli, Ainoa i Bieto, 10km en una de les curses ja clàssiques de les terres de Lleida.
2- Vallibierna, on als 10 Km teniem a Tito, Gatxia, Pol i Anna fent un gran paper, i a la mitja marató a Fernando preparant el seu assalt a la Marató de Muntanya a la Buff Epic Trail.
3- El Sky Runner Oriol a la Marató de la Cerdanya. No us perdeu la seva gran crònica!

MARATÒ DE MUNTANYA DE LA CERDANYA
Crònica cedida per Oriol:

I arriba el dia esperat. La marató de la Cerdanya (La Tour de Querol - Puigcerdà i 1800m+)

Un cap de setmana ple de curses de muntanya de qualitat a Catalunya (Emmona, Volta Cerdanya Ultra Fons, Sky Race Vilaller....) i que costa decidir-se perquè totes s'ho valen.

Al final em decanto per la cerdanya i let's go !

Pluges intenses als Pirineus on vaig haver de resar un pare nostre dissabte nit perquè diumenge s'aguantés el dia ! I va ser així per sort.

Al lio.... la sortida em trobo a la crem de la crem: Núria Picas, Emma Roca i Gerard Morales del Buff Pro team. Està clar que m'ho posaran moolt difícil! jaja !

Sortida molt ràpida i au, a córrer. El resum dels primers 20 km són fang, fang, i més fang i aigua, aigua, rius, pedres i aigua i molta pujada tècnica.
A partir del 24, i ja a Meranges, pujada forta cap al Estany del Malniu i baixada fiuuuuuuu.... Km 30 avituallament amb pizza, nyammmm parada ràpida i ja a apretar les dents fins la meta.

S'ha de dir que ni en somnis hagués mai dit que podria baixar de les 6h en marató de muntanya, però la Cerdanya no acumula grans desnivells i 1.800m+ no és massa que diguem. Quan veig cap al km 30 que porto 4h i 1.600m+ fets ni m'ho crec i veig la llum i trec tot el gas amagat que tenia i pels meus sants pebrots que almenys intentaré fer 5:30h.
Ai merda! Tinc una emergència... Em paro darrere un pi per plantar-ne un altre i ara que peso una mica menys... si! gas avall !!
Se'm fan llargs els km's i costa rodar a 5-6 min/km uff...

Els últims 500 m són un regal de l'organització que ens obsequia amb unes precioses escales fortíssimes que pugen al poble.

Des del fons del meu cor: Mil gràcies senyors organitzadors, no sabeu com us agraeixo aquest regal final. GRR !!! :P

Arribada a meta amb la plaça de santa Maria de Puigcerdà a petar de gent i l' Speaker dient el meu nom a l'arribar a la catifa per creuar l'arc, espectacular.

Temps total: 5:27:42h

Posició 58 de 171 (de la llista masculina, no han fet classificació general)

http://www.albecam.com/index.php/ca/classificacions/559-385-15.html

No hay comentarios: